Baza podataka Dodjele ugovora sadrži informacije o firmama koje pobjeđuju na javnim nabavkama i pozivima

DODJELE UGOVORA vam odgovaraju na pitanje: “Ko je pobjeđivao na tenderima i po kojim cijenama?”

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 09.04.2021. 08:42

Usluge mašinskog remonta armature u GPO-u

Izvor: Akta.ba, 05.04.2021.

Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske"

Matično preduzeće a.d.Trebinje

Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik

 

Broj: 8457/21

Dana, 02.04.2021. godine

 

Na osnovu člana 64. stav 1. tačka b), člana 70. stav l, 2, 3. i б. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH" broj: 39/14), člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" broj: 103/14), a na preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 7820/21 od 30.03.2021. godine, u postupku javne nabavke: „Nabavka usluge remonta armature u GPO-u, duvača, ozraka drenaža i zavješanja na kotlu, kotlovske opreme i pomoćnih objekata" - putem otvorenog postupka sa zaključenjem okvirnog sporazuma, Lot 1 - Nabavka usluge mašinskog remonta armature u GPO-u, interni broj: 28/21, Uprava Preduzeća, na sjednici održanoj dana 02.04.2021. godine, donosi:

 

ODLUKU

o izboru najbolje ocijenjenog ponuđača u postupku javne nabavke: „Nabavka usluge remonta armature u GPO-u, duvača, ozraka drenaža i zavješanja na kotlu, kotlovske opreme i pomoćnih objekata" - putem otvorenog postupka sa zaključenjem okvirnog sporazuma, interni broj: 28/21

LOT 1- Nabavka usluge mašinskog remonta armature u GPO-u

 

Član 1.

Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 7820/21 od 30.03.2021. godine, u postupku javne nabavke: „Nabavka Nabavka usluge remonta armature u GPO-u, duvača, ozraka drenaža i zavješanja na kotlu, kotlovske opreme i pomoćnih objekata", putem otvorenog postupka, interni broj: 28/21, LOT 1 - Nabavka usluge mašinskog remonta armature u GPO-u, te se okvirni sporazum dodjeljuje ponuđaču „TERMOELEKTRO" DOO Brčko, na period do 12 mjeseci i na maksimalan finansijski iznos do 20.000,00 KM bez PDV-a, kao ponuđaču koji je jedini dostavio ponudu u predmetnom postupku javne nabavke i čija ponuda je prihvatljiva za Ugovorni organ.

 

Član 2.

 

Prijedlog okvirnog sporazuma dostaviće se na potpis izabranom ponuđaču po proteku roka od 10 dana, računajući od dana obavještenja o izboru najpovoljnije ponude.

 

Član 3.

 

U slučaju ulaganja žalbe na ovu Odluku, postupak će se obustaviti, u skladu sa članom 101 Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 4.

 

Ova Odluka će se objaviti na WEB stranici Ugovornog organa: www.riteugljevik.com,  istovremeno sa upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70 stav 6 Zakona o javnim nabavkama.

 

Član 5.

 

Za realizaciju ove Odluke zadužuje se Služba komercijale Preduzeća i Služba za pravne i korporativne poslove Preduzeća.

 

Član 6.

 

Ova Odluka dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama BiH.

 

Obrazloženje

Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Posebne odluke Uprave Preduzeća broj- 2098/21 od 03.02.2021. godine.

 

Javna nabavka je sprovedena putem otvorenog postupka sa zaključenjem okvirnog sporazuma Procijenjena vrijednost javne nabavke je cca 80.000,00 KM bez PDV-a, a konkretno za Lotl- Nabavka usluge masinskog remonta armature u GPO-u, procijenjena vrijednost iznosi cca 20.000,00 KM. Obavještenje o nabavci objavljeno je na portalu javnih nabavki pod brojem: 1276-1-2-144-3-211/21 od 04.03.2021. godine.

 

Komisija za javne nabavke, imenovana Rješenjem Uprave Preduzeća o imenovanju članova Komisije broj: 6900/21 od 23.03.2021. godine, podnijela je Upravi Preduzeća Izvještaj o radu sa preporukom za dalje postupanje broj: 7820/21 od 30.03.2021. godine.

 

Shodno Zapisniku sa otvaranja ponuda broj: 6988/21 od 23.03.2021. godine, Komisija konstatuje daje do 23.03.2021. godine, do 1200 časova, za predmetnu nabavku zaprimljena jedna ponuda i to:

 

Za LOT 1 - Nabavka usluge mašinskog remonta armature u GPO-u

1. Ponuda ponuđača „Termoelektro" DOO Brčko, zaprimljena je dana 22.03.2021. godine, u 0917 časova, lično na protokol Preduzeća, a čija cijena ponude iznosi 54.000,00 KM bez uračunatog PDV-a,

 

Zapisnik sa otvaranja ponuda dostavljen je isti dan ponuđaču putem mejla i na isti nije bilo primjedbi.

 

ANALIZA PONUDA

Uvidom u priloženu dokumentaciju i suštinskom provjerom sadržaja i validnosti dokumentacije Komisije je utvrdila sljedeće:

Ponuda ponuđača „TERMOELEKTRO" DOO Brčko, koja je dostavljena za LOT 1 predmetne nabavke ispunjava sve uslove postavljene tenderskim dokumentom, te je njegova ponuda prihvatljiva za Ugovorni organ.

 

ANALITIČKI PRIKAZ TRAŽENIH I DOSTAVLJENIH DOKUMENATA NA OSNOVU KOJIH SE UTVRĐUJE POSTOJE LI RAZLOZI ELIMINACIJE PONUĐAČA

 

LOT 1- Nabavka usluge mašinskog remonta armature u GPO-u

OBAVEZNI DOKUMENTI KOJE PONUDA MORA DA SADRŽI

„TERMOELEKTRO" DOO Brčko

Obrazac za dostavljanje ponude - Aneks 2 i sadržaj

Dostavljen

Obrazac za cijenu ponude - Aneks 3

Dostavljen

Povjerljive informacije - Aneks 4

Dostavljena

Potpisan i ovjeren nacrt okvirnog sporazuma i nacrt ugovora koji je dat u Aneksu 5 Tenderske dokumentacije

Dostavljen

Aneks 6

Dostavljen

Ovjerena pismena izjava ponuđača po članu 45. ZJN BiH - Prilog 1

Dostavljena

Ovjerena pismena izjava ponuđača po članu 50. ZJN BiH - Prilog 2

Dostavljena

Ovjerena pismena izjava ponuđača po članu 52. ZJN BiH - Prilog 3

Dostavljena

Izvod iz sudskoq reqistra

Dostavljen

Potvrda o likvidnosti

Dostavljena

Neovjerena kopija ISO 9001

Dostavljena

Potvrde o izvršenim ugovorima (10.000,00 KM)

Dostavljena

Prilog 5 - Poduqovaranje

Dostavljen

Izjava ponuđača - spisak radnika

Dostavljena

 

Tačkom 8.2 tenderskog dokumenta predviđeno je provođenje E-aukcije. S obzirom na to da je za predmetnu nabavku zaprimljena i prihvatljiva ponuda jednog ponuđača, E-aukcija se ne može održati vec ce se postupak javne nabavke završiti u skladu sa članom 69. ZJN BiH.

 

U postupku donošenja Odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Komisija pravilno i potpuno izvršila ocjenu kvalifikovanosti ponuđača, te ocjenu prispjelih ponuda, u skladu sa kriterijumima iz tenderske dokumentacije.

 

U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge nepravilnosti niti propusta u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za javne nabavke Naime u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila u skladu sa Zakonom podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.

Iz navedenih razloga, primjenom člana 64. ZJN BiH, te člana 57. Statuta MH ,,ERS" MP a d Trebinje - ZP „RiTE Ugljevik" AD Ugljevik, odlučeno je kao u dispozitivu ove Odluke.

 

POUKA O PRAVNOM LIJEKU:

 

Protiv ove Odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 10 (deset) dana od dana prijema ove

Odluke. Žalba se izjavljuje Kancelariji za razmatranje žalbi, putem Ugovornog organa, u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Mješoviti Holding ,,ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 Ugljevik. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: